pátek 2. března 2018

Opravdu to lidé myslí vážně ? Určitě se mi to nezdá? NE BOHUŽEL!😂😂😂!
Dneska tu pro Vás mám něco ve smyslu "TAGU" aneb 10 nejhloupějších otázek , na které se mě jsou lidé schopni zeptat🙂😅+mé odpovědi !

1) Tobě se líbí tetování?
Né , samozřejmě , že se mi nelibi ! Logicky , kdyby se mi nelíbilo nemam potatovanou ruku a další jiná místa po těle 🙂👍! Mimochodem , chápu , že tetovaní není každého šálek ! Já to respektuji a proto respektujte i nás , kreři to máme radi !

2) Ty děti jsou tvoje ?
Lidi pro Pána ! Jako vážně si myslíte , že by mi říkalo cizí dítě mami ?😅.

3) A to je chlapeček ? A to je holčička? Vždyť si čekala kluka !
Tak za tohle si lidi prosím Vás nafackujte 😅! Jako pokud vedle mě jede na motorce syn (ano jednou měl holčičí rukavice , byla zima a svoje si namočit , jinak je to kluk jak buk! ) , já na něj mluvím v mužském rodě , oslovim ho Matyášku a někteří se zeptají a to je chlapeček ?😅! Ne ty vado , mám holku jménem Matyáš ! Nebo naopak ! Držím dceru v náruči , celá výjmečně v růžovém a otázka zní to je kluk ? 😅! Jako tohle nebudu ani komentovat 😅.

4)Proč máš modrej kočárek , když máš holčičku?
Co je Vám do toho !😅? Je to vzhledem podobné džínovině , když už a řekla bych , že je neutrální ! A i kdyby je to má věc😅.

5) Proč jako píšeš blog ? To se doma asi hodně nudiš ?
Věřte nebo ne , opravdu se doma nenudim ! Dvě děti jsou zápřah a já pro ně dělám maximum,takže mají moji 100%nti pozornost, nicméně , musím se postarat i o byt , aby bylo čisto , uklizeno.... uvařeno atd ! Já vím , že dnes to není moc v módě , ale mám i manžela , kterému se taky věnuji , když přijde z práce 🙂! Ale nevidím důvod , proč bych nemohla dělat něco , co mě prostě baví ! Ano , holt to dělám po nocích , nebo když mám zrovna chvíli čas , kdybych třeba mohla spát ! Taky to dělám pro ostatní , abych mohla třeba inspirovat  mladé maminky , které to mají  podobně jako já a celkově 👍❣️!

6) Proč jako nebydlíte v baráku , když máte dvě děti ?
WTF?😅 omlouvám se ! 😅😅😅😅😅😅😅

7) Matyášek je celý táta , jako by mu z oka vypadl ! Ty Jo , ale on má zelenohnědé oči ! Jakto? Pokom  je má?
Lidi za A) já nemám úplně hnědé oči , třeba jako manžel ! Za B ) jsem adoptovana , takže netuším , jaké muže mít geny 😅 za C) jeho babička ,( manžela maminka) , měla krásné zelené oči ! Zkuste nejdřív přemýšlet , než něco řeknete 🙂😂!  Né vždy  , je dítě podobne jenom matce nebo otci !

8) Přibírá tvůj táta pacienty?
Jak já to mám vědět ? 😅. Co takhle zvednout telefon , na kterém jste schopni napsat takhle hloupou otázku a zavolat přímo do ordinace , kde jako každý jiný lékař má svou sestřičku? 🙂😄

9) Proč se Vaše holčička jmenuje zrovna Evelin?
Asi proto , že se nám to líbí a široko daleko , krom jedné holčiny , s tímto jménem neznáme ? Jasný chápu , každý má jinou představu o jméně  pro své dítě , ale myslím , že to je každého věc ❤️😅.

10) Lituješ toho , že jsi mladou maminkou? A ještě dvou dětí?
NIKDY mě ani na chvíli nenapadlo,že bych toho mohla litovat ! A nikdy toho ani litovat nebudu .
Ty vado , kdybych nechtěla děti , tak si dáme pozor ! Jasný , že vzpomínám na to jaké to bylo a co by bylo kdyby , ale nic a nikdo mi nevynahradí ty chvíle , kdy si s nima třeba lehnu , Evelin spinka spokojeně , Matyášek mě obejme a pusinkuje atd ! Pro mě jsou děti všechno ❤️!!!! A tak to zůstane !

Tak , tady je 10 nejčastějších a zároveň nejhloupějších otázek, na které se mě furt dokola někteří  ptáte ! Máte zde i moje odpovědi , tak doufám , že to takhle stačí 🙂. Snad Vás to třeba pobaví , tak jako mě . Určitě mi do komentářů napište , na co nejvíc hloupého se Vás někdo zeptal , nebo co Vás dokáže zvednout ze židle ?❤️! Budu rada za každý odběr , tady , na instagramu i fcb .... like , komentář a za Vás co to čtete díky ! Simona !

Žádné komentáře:

Okomentovat