středa 28. února 2018

Nejvoňavější článek aneb mé nejoblíbenější parfémy a tělové spreje :-) :-*


Ahoj všichni , omlouvám se za svou delší neaktivitu , ale ani Nám se bohužel nevyhnul nějakej ten bacil a všichni jsme lehli :-( , nicméně už jsem zpátky a mám pro Vás spoustu novinek , nápadů a článků :-) .. Takže mě nezapomeňtě sledovat i na IG: https://www.instagram.com/simonkapenglova/
Teď už , ale k dnešnímu tématu a to jak jste si asi všimli se týká parfémů :-) a tělových sprejů a vůbec obecně vůní :-) . Obecně jsem jejich milovník , převážně sladkých parfémů. 
Tato vůně je sladká ale není vtíravá , myslím že je na ní vidět, jak moc jí používám , nicméně parfémy střídám např., podle ročního období atd . Zkrátka a dobře ,  tyto jsou ty ,  které mě nikdy neomrzí :-*
Dostala jsem ji myslím k Vánocům , takže cenu netuším , ale určitě si myslim , že ji na internetu najdete :-) .



Tak k této se  myslím nějak extra vyjadřovat nemusím , Versace – Bright Crystal , tuším  , že to je to největší balení :-) . Může to znít zvláštně , alle cena odpovídá kvalitě :-* . Řekla bych , že je to jeden z nejkvalitnějších a nejdéle držících parfémů , který jsem kdy zkusila :-p , protože oblečení mi vonělo i po vyprání :) . Tato vůně je hodně silná a kořeněná , nicméně já jí mám radši v letním období , protože nevím proč mi evokuje květinovou vůni :-P .

Beyonce : Co dodat nejsladší vůně , kterou jsem zatím zkoušela!!!! Zkrátka a dobře jí miluju , protože k ní mám i citový vztah :D , jelikož jsem se s ní stříkala , když jsem byla v porodnici , se svým prvorozeným synem :-) , vždy když ji ucítím , tak se mi to prostě vybaví :-) …...... Mají tuto toalteku , ale také ruzné velikosti vyloženě parfémů :P ..



Guess : Tento parfém , jsem dostala od manžela , musím říct , že nádherně voní , ale není tolik sladký bych řekla , přesto ale extrémě dlouho vydrží , je docela kořeněný , takže si myslím , že tato vůně není  pro každou :-* . V každém případě já jsem s ní spokojená , je momentálně jednou z nejpoužívanějších :- )

Tak tento parfém , netuším odkud je , mám dojem ale , že v kamenném obchodě ho nekoupíte , v každém případě je to svěží , příjemná vůně , takže na léto fakt top :-*

Jako poslední tu mám tělový sprej od Victoria Secret , mám už druhé balení a určitě né poslední stejně tak jako u Beyonce , tyto vůně budu kupovat stále dokola :-* , samozřejmě chápu , že nědo sladké voňavky nemusí :p .
Tak to bude pro dnešek všechno :-)...... Určitě mi napište do komentářů , jaké parfémy máte nejradši , co používáte , nebo třeba , kde je nakupujete :-) . Mějte se krásně , užijte si poslední mrazivé dny a určitě budu ráda za každý odběr na IG a Fcb , sdílení a komentář atd. …. atd však to znáte :-*, takže se mějte krásně …. Simona :-* …..





 



Žádné komentáře:

Okomentovat