čtvrtek 28. září 2017

-

Péče o mé vlasy :) .



 Ahojky , tak Vás zdravím u dalšího článku :-) , dneska to bude taková "rychlovka " a to jak jste poznali z nadpisu , týkat se to bude mých vlasů :-)  . Jelikož se mě hodně lidí ptalo , ptá a asi ptát bude :) ....V první řadě bych se měla asi přiznat , že mám vlasy několikrát barvené :-) . Vystřídala jsem několik barev , druhů barev i profesionálové se o mě starali . Ale co si budeme povídat , jakýkoliv chemický zásah ,  je pro vlasy velice zatěžující a musí se počítat i s tím , že se vlasy zničí ! .....Samozřejmě nejsem žádný profesionál ani tricholog  , a ani nic podobného , takže všechno co píšu je čistě můj subjektivní pocit :) . Jako první přidám fotku , která je stará cca 4 - 5 let , kdy jsem měla vlasy nejdelší za celý svůj život :-*.

Fotka byla pořízena na tablo a momentálně stažená z Facebooku , takže ta kvalita je všelijaká :-* , ale pro představu , vlasy mám od přírody rovné , jako přistávací dráhu :-) a jako každá žena  , která má opak , bych chtěla mít alespoň takhle vlnité :) . Momentálně  mám světlejší , trochu kratší a hlavně maminky po porodu mi dají za pravdu , že neposedné "baby vlásky " , které alespoň na chvíli zneškodní extrémě tužící lak , který jsem ještě bohužel nenašla :-( , každopádně dlouhé vlasy bych si moc ráda zachovala a proto teď už bez dlouhého okecávání ,( já vím jse m hrozná :-P )  ....jdeme  na tu péči a jak se o ně starám :).

V první řadě bych asi doporučila pravdidelně zastíhávat konečky vlasů , aby mohly  pěkně růst :-) , já jelikož je mám dlouhé ,  tak je dost často nosím v drdolu , což vůbec není dobré , v každém případě , pro mě je zastříhávání konečků nezbytnost :-) . Momentálně si je zastříhávám sama , protože bohužel nemám tolik času . Vlasy si umývám cca 2-3 týdně , .

 

 A teď samotný proces V první řadě si vlasy pořádně pročešu a  po té je namočím klasika :-D , nanesu šampon , momentálně používám tento od DOVE.

 Šampon a kondicionér dost často střídám , takže bohužel nedokážu říct  , který je ten nej ..., ale za mě můžu říct , že s tímto jsem spokojená :) . Jdeme dál :  Šampon opláchnu a nanesu ještě jednou ,ano myju si vlasy na dvakrát . Potom nanesu kondicionér , vždy se snažím používát stejnou řadu tak Vás jistě nepřekvapí , že zde zmíním DOVE.
Na obojí mám stejný názor :) . Samozřejmě vše opláchnu , vysuším ručníkem a podle času nanesu oplachovací masku :-) . Momentálně používám Baleu , se kterou jsem nadmíru spokojená !
Komplet umyté vlasy zabalím do "turbanu" a podle času nechám na hlavě , potom turban sundám a vlasy rozčešu a nechám přirozeně uschnout a ano  schnou mi i půl dne :) , proto je nerada myju na noc .
Takže tohle je celý můj proces , určitě mi napište jak Vy se staráte o své vlasy , tipy na produkty a různé rady ! Doufám , že to některé z Vás pomůže nebo , něco podobného . Mějte se krásně a příště zase článek spíše maminkovský  :-* , takže krásný zbytek večera . Určitě budu ráda za každý like , komentář a odběr . Simona !!!! <3

Žádné komentáře:

Okomentovat